Elindultunk

2009.01.22. 12:01

Tegnap este már alig bírtam elaludni, ennek oka azért is volt mert épp a Lost 4. évadát néztem, illetve ebben az időben ment USA-ban az abc csatornán a Lost 5. évadának első két része illetve a recap. Reggel kezdtem keresni az infokat, de nem igazán találtam magyar oladalakat, a régi oldalak vagy halottak vagy nem foglalkoznak az új évaddal, mert megvette őket egy TV és csak azzal párhuzamosan kerülnekfel hírek. Ennek oka hogy indítottam ezt a blogot, itt remélhetőleg minden hírt megtaláltok a Lost-tal kapcsolatban. Remélem lesz időm életben tartani és lesz elegendő olvasója hogy legyen értelme. Addig is míg megnézhetjük a részeket íme egy kis összefoglaló, sajnos a 4. évad nincs benne. A szöveg valami marha jó, én jókat röhögtem rajta:

 

 

 

lostfan

Szerző: lostfanka

Szólj hozzá!

Címkék: lost

A bejegyzés trackback címe:

https://lostfan.blog.hu/api/trackback/id/tr32895271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása